← Alla nyheter

Metallinsamlingen

Den containern vi hade för insamling av metall blev en fin slant till föreningen.

Efter att den blev full väldigt fort och många inte riktgt hann med att lämna in järnskrot, så kommer vi att köra en gång till under sommaren.

Vi går ut med en annons när det är bestämt

Vi tackar för det ni slängde i den och hoppas den fylls minst lika bra nästa gång